6 клас Римська республіка
Шановні діти, сьогодні опрацьовуємо тему: "Римська республіка у 5-3 ст. до. н.е."
Опрацьовуємо параграф 37 за наступним планом:
1. Римська республіка. Управління республікою
Протягом 5-3
ст до н.е. в Римі формується республіка.
Республіка – це така форма правління державою, за якою відсутній один правитель –
монарх, існують колективні органи влади (сенат), існує виборність на всі
посади.
Органи влади за часів республіки:
Народні збори
(присутні повноправні громадяни,
приймали
найважливіші рішення для держави)
↓
СЕНАТ
(300
сенаторів)
Ухвалювали рішення, які потім затверджували
народні збори
↓
МАГІСТРАТИ –
виборні посадовці:
1.
Два консула – видавали укази, скликали сенат і народні збори
2.
Вісім преторів – судді
3.
Два цензора – збір податків.
4.
Двадцять квесторів – відповідали за державну скарбницю
↓
ДИКТАТОР
(призначався
в умовах війни сенатом один із консулів,
мав
необмежену владу)
2. Боротьба плебеїв та патриціїв
Опрацюйте
пункт 3 на стор. 162-163, зверніть увагу на схему.
Наслідки боротьби плебеїв і патриціїв:
1. примирення
між плебеями та патриціями.
2. зміцнення
єдності держави.
3. завершення
формування республіки
4. розширення
території Риму шляхом завойовницьких війн (265 р. до н.е. – завершення об’єднання
земель Італії під владою Риму).
3. Римська
армія
Прочитайте
пункт 5 на стор.163-164 про організацію римської армії.
Домашнє завдання: опрацюйте параграф 37, спираючись на план уроку.
4. Після опрацювання теми, пройдіть тест. Тест проходите до 20.00 22 березня!!! Час на тестування обмежений, тест буде тривати тільки 9 хвилин, після чого автоматично закриється. тому спочатку опрацюйте тему, а потім - проходьте тест. Не забудьте вказати власне ПРІЗВИЩЕ!
Щоб доєднати учнів
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: zhj772
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zhj772
Комментарии
Отправить комментарий